Zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klienta odnosząc się do regulaminu serwisu oraz obowiązującego prawa uprzejmie informujemy, że każde zamówienie można wymienić lub zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Natomiast okres reklamacyjny oparty na certyfikowanej gwarancji producenta trwa od 3 do 24 miesięcy w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Wszelkie szczegóły opisane są w naszym regulaminie oraz treści poniżej.

WYMIANA

Możliwości wymiany podlega każdy zamówiony u nas towar na inny. Na wymianę przysługuje 14 dni od momentu otrzymania paczki. Wystarczy, że otrzymany produkt odeślesz w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem, fakturą lub potwierdzeniem zamówienia) oraz formularzem wymiany na nasz adres: TwojGolf.pl, ul. Grunwaldzka 12-16 lok. B4, 81-759 Sopot. Na zorganizowanie wymiany potrzebujemy maksymalnie 10 dni roboczych. Formularz wymiany możesz pobrać na samym dole strony klikając w link Formularz zwrotów i reklamacji.

Koszty wymiany

Przy wymianie towaru na inny koszt ponownej wysyłki kurierskiej naliczany jest jako pobranie i regulowany bezpośrednio u kuriera dostarczającego zamiennik. Wymieniane produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane z dokumentem zakupu (paragonem, fakturą lub potwierdzeniem zamówienia) oraz formularzem wymiany.

ZWROT

Możliwości zwrotu podlega każdy zamówiony u nas towar. Na zwrot przysługuje 14 dni od momentu otrzymania paczki. Wystarczy, że otrzymany produkt odeślesz w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem, fakturą lub potwierdzeniem zamówienia) oraz formularzem zwrotu na nasz adres: TwojGolf.pl, ul. Grunwaldzka 12-16 lok. B4, 81-759 Sopot. Na rozpatrzenie zwrotu potrzebujemy maksymalnie 10 dni roboczych. Formularz zwrotu możesz pobrać na samym dole strony klikając w link Formularz zwrotów i reklamacji.

Koszty zwrotu

Przy zwrocie towaru, zwracamy wyłącznie koszt samego towaru, bez kosztu dostarczenia pierwotnego zamówienia. Jakiekolwiek pozostałe koszty zwrotu pokrywane są przez zamawiającego. Zwrot pieniędzy następuje na wskazany rachunek bankowy widoczny w formularzu zwrotu w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu i jego akceptacji. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy żadnych paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Zwracane produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być odesłane z dokumentem zakupu (paragonem, fakturą lub potwierdzeniem zamówienia) oraz formularzem zwrotu.

REKLAMACJA

Każdy sprzedawany przez nas produkt posiada certyfikowaną gwarancję producenta i można go reklamować w czasie od 3 do 24 miesięcy w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Reklamacja dotyczy wyłącznie wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń.
Reklamowany towar należy wysłać na nasz adres: TwojGolf.pl, ul. Grunwaldzka 12-16 lok. B4, 81-759 Sopot. Towar musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem, fakturą lub potwierdzeniem zamówienia) oraz formularzem reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru. Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest otrzymanie go w dobrym stanie (produkty muszą być czyste i suche). Formularz reklamacji możesz pobrać na samym dole strony klikając w link Formularz zwrotów i reklamacji.

Koszty reklamacji

Koszty reklamacji w przypadku, w którym reklamacja będzie zasadna, pokrywamy sami, czyli koszt odesłania naprawionego lub nowego towaru z powrotem. Pozostałe koszty leżą po stronie reklamującego towar, czyli koszt przesłania towaru na reklamację oraz odesłania towaru, w przypadku, gdy reklamacja okaże się niezasadna. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy żadnych paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Reklamowane produkty muszą być wysłane w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem, fakturą lub potwierdzeniem zamówienia) oraz formularzem reklamacji.

Formularz zwrotów i reklamacji

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań w temacie wymian, zwrotów i reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta.